בחירות לרשויות המקומיות בחירות לרשויות המקומיות 18' פרדס חנה-כרכור | חדשות

יואב קעטבי – ליכוד – יתמודד על ראשות פרדס חנה-כרכור

קעטבי, הצהיר רשמית, כי יתמודד על תפקיד ראש המועצה המקומית פרדס חנה-כרכור; "זהו יום מרגש עבורי. שנים ארוכות אני עושה למען הקהילה ולמען הציבור בפרדס חנה-כרכור ולאחר פרישתו של ידידי וחברי חיים געש החלטתי להמשיך את הדרך שהתחלנו ולקדם את היישוב במלוא המרץ קדימה...".
יואב קעטבי, מועמד הליכוד
יואב קעטבי, מועמד הליכוד

אחרי 25 שנה של עשייה ציבורית כחבר מועצה וסגן ראש המועצה, החליט איש העסקים מר יואב קעטבי להביא את כל הניסיון שצבר ולהתמודד על ראשות מועצת פרדס חנה-כרכור.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

קעטבי, הצהיר, כי יתמודד על ראשות מועצת פרדס חנה כרכור ומיד עם הצהרתו התייצב בראש רשימת המועמדים כאיש הציבור בעל הניסיון הציבורי הארוך ביותר.

קעטבי (69), נשוי ואב לחמישה ילדים (ואלה שמות; עודד, מרגנית, אורית, יאיר ו-סיוון) שירת בצבא כלוחם בחיל התותחנים, השתתף במלחמת ששת הימים, מלחמת ההתשה, מלחמת יום כיפור.

לאחר שחרורו מצהל, פנה אל השוק הפרטי, והקים וטיפח את חברת י.כ. פלסט בערבון מוגבל, מהמובילות בתחום אריזות המזון בארץ.

כיום, 30 שנה אחרי הקמת החברה, משמש מר קעטבי כמנכל ובעלים.

את השליחות הציבורית שלו הוא מעיד על עצמו החל לפני כ-25 שנה, כאשר שימש כיושב ראש ועד הורים יישובי, כאשר במשמרתו הוביל לשיפוצם ושדרוגם של בתי ספר שונים שמצבם היה בכי רע.

בשנת 2003, נבחר קעטבי ל-מליאת המועצה המקומית וכעבור זמן קצר מונה לממלא מקום וסגן בהתנדבות של ראש מועצת פרדס חנה כרכור דאז מר חיים געש.

בקדנציה הראשונה רשם קעטבי את אחד מהישגיו הבולטים כאשר בהובלתו של ראש המועצה מר געש, הצליחו לייצב את מצבה הפיננסי הגרוע של המועצה המקומית שהייתה באותה תקופה תחת פיקוחו של 'חשב מלווה'.

 יואב קעטבי; אם תבחרו בי, תבחרו בעצמכם

במשך השנים טיפח קעטבי, מערכת יחסים וקשרים עם ראשי מפלגת הליכוד, חברי כנסת ושרי ממשלה, קשרים שהלכו והתהדקו אשר עם השנים ואט אט הפך לאחד מאנשי הליכוד המשפיעים ביישוב.

בשנת 2015, נקרא קעטבי שוב לדגל על ידי ראש המועצה מר געש לשמש שמינה אותו לסגנו, אך פרש מתפקיד זה. לפני קצת יותר מחצי שנה, לאחר שראש המועצה חיים געש, פרש מתפקידו בנסיבות בריאותיות.

עם כניסתו של ראש המועצה הנוכחי, הבין קעטבי הוותיק והמנוסה, כי דרכו אינה כשל ראש המועצה הקודם, עימו הלך כברת דרך ארוכה ויחד הגיעו לאינספור הישגים.

ההישג האחרון נרשם בשבוע שעבר כאשר השר לביטחון פנים חבר כנסת גלעד ארדן, הודיע, כי אושרה הקמתו של 'מערך אכיפה עירוני' בעקבות פגישתם של געש וקעטבי, עימו לפני כשנתיים ולכן, החליט להניח את המפתחות ולהתפטר מתפקידו כסגן ראש המועצה.

השבוע, הצהיר, כי יתמודד על תפקיד ראש מועצת פרדס חנה-כרכור, לאחר שקיבל את ברכת הדרך מרעייתו ובני משפחתו שגם הם הבינו, כי היישוב צריך מנהיג שמייצג את כולם ומי שיבחר בו, יבחר למעשה, בעצמו.

למרות ניסיונו הרב, היה יואב קעטבי, נרגש בעת ההצהרה ואמר; "זהו יום מרגש עבורי. שנים ארוכות אני עושה למען הקהילה ולמען הציבור בפרדס חנה כרכור ולאחר פרישתו של ידידי וחברי חיים געש החלטתי להמשיך את הדרך שהתחלנו ולקדם את היישוב במלוא המרץ קדימה.

אנחנו הרשימה היחידה שמייצגת את כלל האוכלוסייה ולא משנה גזע, דת מין או עמדה פוליטית. אם תבחרו בי – תבחרו בעצמכם". סיכם מועמד הליכוד לראשות מועצת פרדס חנה-כרכור מר קעטבי.

אודות המחבר

כתב פרדס חנה-כרכור

כתב פרדס חנה-כרכור, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ו/או מוסדות ו/או על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב 'אתר פרדס חנה-כרכור';