כללי פרדס חנה-כרכור | חדשות

מועצת פרדס חנה-כרכור מעדיפה קבלנים וספקים מקומיים במכרזי הרשות

במועצת פרדס חנה כרכור מקדמים כלכלה מקומית הטבה תינתן במכרזים פומביים בלבד ועל פי קריטריונים מפורטים וסייגים שיקבעו על ידי הדרג המקצועי. תנאי הבסיס, ספק מקומי, יוגדר על פי תשלום מסי הארנונה של בית העסק, אשר בוצעו לפחות 180 יום קודם לפרסום המכרז ◄ ראש מועצת פרדס חנה כרכור, הגב' הגר פרי יגור; "חיזוק העסקים המקומיים משמעותו חיזוק 'הכלכלה המקומית' וזהו יעד מרכזי אותו אני מקדמת...".
עורך דין אביעד סיני ראש ועדת מכרזים של המועצה המקומית פרדס חנה – כרכור ראש מועצת פרדס חנה כרכור, הגב' הגר פרי יגור ברקע שטרות כסף | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
אביעד סיני | הגר פרי יגור

הצעתו של יושב ראש ועדת מכרזים של המועצה המקומית פרדס חנה – כרכור, עורך דין אביעד סיני, פעיל חברתי וחבר מועצה והנהלה בפרדס חנה-כרכור, למתן עדיפות לעסקים מקומיים במכרזי המועצה, אושרה לאחרונה בתום הליך בדיקה ובחינה.

 רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לפַּרְדֵּס חַנָּה–כַּרְכּוּר | אתר החדשות המקומיות של פרדס חנה-כרכור בפייסבוק’ או בטוויטר.

על פי ההחלטה, בעת התמודדות על מכרזי הרשות תינתן העדפה לקבלנים וספקים מקומיים בהצעות מחיר הגבוהות מההצעה הנמוכה ביותר בגובה של עד 2% במכרזים של עד 1 מיליון ₪. במכרזים בהם ההצעות עולות על 1 מיליון ₪, ההעדפה תחושב רק על המיליון הראשון .

ההחלטה זו, אושרה על ידי ראש מועצת פרדס חנה כרכור, הגב' הגר פרי-יגור והיועץ המשפטי של הרשות המקומית. מטרתה המרכזית של ההחלטה הדרמטית היא לעודד עסקים מקומיים ולקדם את צמיחתה של הכלכלה המקומית פרדס חנה כרכור.

בהתאם להחלטת הוועדה – ההטבה תינתן ב'מכרזים פומביים' בלבד ועל פי קריטריונים מפורטים וסייגים שיקבעו על ידי הדרג המקצועי. תנאי הבסיס, ספק מקומי, יוגדר על פי תשלום מסי הארנונה של בית העסק, אשר בוצעו לפחות 180 יום, קודם לפרסום המכרז.

עורך הדין סיני, יושב ראש וועדת המכרזים, מסר; "שמחתי מאוד על ההחלטה ואני גאה על כך שהצלחנו לקדם ולסיים את העניין.

חשוב להודות לכל חברי הוועדה; מר יואב קעטבי, מר אפרים מעודה, מר אורי פרץ, ומר יוני חכימי על ההחלטה והדיונים הארוכים בנושא וכן לצוות המקצועי שליווה את העניין ועשה עבודה מצוינת.

אין שום סיבה שאם מדינת ישראל מעודדת את העסקים הישראליים, המועצה לא תעודד במכרזיה את העסקים המקומיים שהם השדרה הכלכלית של הישוב". סיכם יושב ראש ועדת מכרזים של המועצה המקומית פרדס חנה, עורך דין אביעד סיני.

 פרי יגור; "בכוונתי אף להקים צוות תכנון אסטרטגי לפיתוחו הכלכלי והעסקי של הישוב".

ראש מועצת פרדס חנה כרכור, הגב' הגר פרי יגור, מרוצה מההחלטה וציינה, כי; "חיזוק העסקים המקומיים משמעותו חיזוק 'הכלכלה המקומית' וזהו יעד מרכזי אותו אני מקדמת בחודשים האחרונים, יחד עם הנהלת המועצה ובשיתוף הדרג המקצועי.

במסגרת מדיניות זו, התחלתי לאחרונה במהלך נרחב הכולל "מתיחת פנים" לתחום רישוי העסקים במועצה המקומית במטרה להרחיב ולהעמיק את ערוצי התעסוקה והמסחר של מועצת פרדס חנה כרכור, עם העסקים המקומיים בישוב שהינם, למעשה, המנוע הכלכלי של פרדס חנה כרכור.

בחודש האחרון, התחילה בתפקידה מנהלת רישוי עסקים חדשה במועצה, הגב' ליליאן נעמה טולדנו, אשר מטמיעה את הרפורמה החדשה בתחום ואשר פועלת כעת לבניית מערכת ממוחשבת לשיפור הממשק המשותף של המועצה עם העסקים המקומיים".

ראש המועצה המקומית פרדס חנה כרכור, הוסיפה בדבריה; "בכוונתי אף להקים צוות תכנון אסטרטגי לפיתוחו הכלכלי והעסקי של הישוב.

בהמשך לצעדים אלו, אני רואה בהחלטת וועדת מכרזים ויושב ראש ועדת המכרזים, להעניק עדיפות לעסקים מקומיים ב-מכרזי המועצה המקומית פרדס חנה כרכור, החלטה חשובה ומשמעותית אשר מטפחת את העסקים המקומיים ובעיקר משקפת את המדיניות הכלכלית של הרשות המקומית לטווח הקצר והארוך".

אודות המחבר

כתב פרדס חנה-כרכור

כתב פרדס חנה-כרכור, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ו/או מוסדות ו/או על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב 'אתר פרדס חנה-כרכור';