בחירות לרשויות המקומיות 18' פרדס חנה-כרכור | חדשות

שר המדע אקוניס: פרדס חנה לא פנתה להקצאת תקציבים

בעת ביקור בפרדס חנה-כרכור, שר המדע חבר כנסת אופיר אקוניס, האשים ועקץ; "לאורך כל הקדנציה לא קיבלנו בקשה רשמית ממועצת פרדס חנה כרכור להקצאת תקציבים... אני מקווה שיבחר ראש מועצה בפרדס חנה-כרכור שידע להביא את זה למושבה" ◄ שר המדע אקוניס, הבטיח למועמד לראשות המועצה יואב קעטבי, כי ישתף עמו פעולה בקידום הבאת תכניות מדע מסובסדות של משרד המדע ליישוב, כמו קייטנות מדע בעלות של 80 ₪ בלבד.
אופיר אקוניס עם יואב קעטבי בפרדס חנה-כרכור
אופיר אקוניס עם יואב קעטבי בפרדס חנה-כרכור

שר המדע, חבר כנסת אופיר אקוניס, הגיע בסוף השבוע האחרון לפגישת ישיבת עבודה וסיור שטח משותף בפרדס חנה-כרכור עם המועמד לראשות המועצה יואב קעטבי והבטיח לו, כי ישתף עמו פעולה בקידום הבאת תכניות מדע מסובסדות של משרד המדע ליישוב, כדוגמת קייטנות מדע בעלות של 80 ₪ בלבד.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

השניים, סיירו במרכז המושבה פרדס חנה-כרכור, נפגשו עם התושבים ושמעו מהם על החסר הגדול בפיתוח תשתיות מדע לתלמידים שוחרי מדע ביישוב.

השר אקוניס, נדהם מהרצון והנכונות של הציבור להצעיד את דור העתיד קדימה והשתומם לנוכח העובדה שעד היום, לא הגיעה בקשה רשמית מן המועצה המקומית אל משרד המדע לטובת הקצאת התקציבים ליישוב וקרא למועצה פרדס חנה-כרכור להיענות לכל "קול קורא" בנושא.

בנוסף, הציג השר אקוניס, לתושבים את התוכניות של משרד המדע העומדות לרשות הרשויות המקומיות, כגון; תכנית "סל מדע" לתמיכה בנושאי מדע וטכנולוגיה וחדשנות ברשויות המקומיות, קייטנות קיץ מסובסדות בתחומי המדע בעלות של 80 ₪ בלבד.

מימון משלחות נוער לתחרויות בין לאומית בחוץ לארץ, לדוגמא בנושא; 'חלל', הרחבת פרויקט החונכות בלימודי מדעים, תכניות מדע ל-מבוגרים שוחרי מדע ועוד.

 אם לחמישה ילדים; "מכעיס שאני מגלה, כי גם את זה היה קשה לראש המועצה לעשות…".

התושבים הביעו רצון להביא את מיטב תכניות המדע אל היישוב והביעו תחושת החמצה מכך שזה לא נעשה עד היום.

ג' תושבת המקום ואם לחמישה ילדים, אמרה; "אני לא מבינה את המחדל הזה. אנחנו משלמים מסים וארנונה כל כך גבוהים, התקציבים עומדים לרשותנו במשרדי הממשלה וכל מה שהיה צריך זה רק להושיט יד ו"לקטוף"?! מכעיס שאני מגלה, כי גם את זה היה קשה לראש המועצה לעשות.

עד היום, לא הגיעה בקשה רשמית מן המועצה למשרד המדע לטובת הקצאת התקציבים ליישוב!

לקראת שבת, הגיע שר המדע, אופיר אקוניס, לישיבת עבודה וסיור שטח בפרדס חנה כרכור. במהלך הסיור, השר הבטיח לי כי ישתף פעולה בקידום הבאת תכניות מדע מסובסדות של משרד המדע ליישוב, כדוגמת קייטנות מדע בעלות של 80 ₪ בלבד. – – – השר שמע מהתושבים על החסר הגדול בפיתוח תשתיות מדע לתלמידים שוחרי מדע ביישוב.השר אקוניס נדהם מהרצון והנכונות של הציבור להצעיד את דור העתיד קדימה והשתומם לנוכח העובדה שעד היום, לא הגיעה בקשה רשמית מן המועצה למשרד המדע לטובת הקצאת התקציבים ליישוב וקרא למועצה להיענות לכל "קול קורא" בנושא.בסיום הפגישה הובטח לי כי משרד המדע והשר אופיר אקוניס ימשיכו לעמוד לצידי, על מנת להגיע לשיתוף פעולה בקידום נושא החינוך למדע, נושא חשוב מאד בכל יישוב, כפר או עיר. וגם אצלנו, בפרדס חנה – כרכור.

פורסם על ידי ‏יואב קעטבי – לראשות מועצת פרדס חנה-כרכור‏ ב יום שני, 22 באוקטובר 2018

בתור אימא ל- 5 ילדים, שיהיו בריאים, קייטנות מדע בעלות של 80 ₪, זה חלום. כל כך, היה יכול לסייע לי ולילדים כלכלית, כדי לתת מסגרת איכותית ב"חופש הגדול". חבל.

אני מקווה שיבחר ראש מועצה בפרדס חנה-כרכור שידע להביא את זה למושבה".

הפגישה של שר המדע, חבר כנסת אופיר אקוניס, למתמודד לראשות המועצה פרדס חנה-כרכור, מר יואב קעטבי, הסתיימה בהבטחה להמשיך ולעמוד בקשר עם קעטבי, על מנת להגיע לשיתוף פעולה בקידום הנושא לטובת תושבי הישוב.

אודות המחבר

כתב פרדס חנה-כרכור

כתב פרדס חנה-כרכור, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ו/או מוסדות ו/או על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב 'אתר פרדס חנה-כרכור';