פרדס חנה-כרכור | חדשות תחבורה ציבורית

הגר פרי יגור: חניון תחנת הרכבת יורחב ב-150 חניות

הפרויקט, יבוצע בהשקעה של כ-2 מיליון ₪ במימון 'רכבת ישראל' והוא צפוי לצאת לדרך כבר בשבועות הקרובים. בתום ביצועו, יכלול החניון למעלה מ-350 מקומות חניה, עבור ציבור התושבים המגיעים לתחנה ברכבם הפרטי ◄ראש המועצה המקומית, פרי יגור; "בשנים האחרונות, ניכרת מצוקה רבה בנושא התחבורה בישוב, בין השאר על רקע; עומסי תחבורה, תחבורה ציבורית לא מספקת, מחסור במקומות חניה סמוך לרכבת ותשתיות ישנות; כבישים הנדרשים לחידוש, צורך בסלילת מדרכות".
ראש המועצה המקומית פרדס חנה - כרכור, הגב' הגר פרי יגור, ברקע: תחנת הרכבת | עיבוד צילום: שולי סונגו
הגר פרי יגור, ראש המועצה

במסגרת סדר יומה של המועצה המקומית פרדס חנה-כרכור לצורך קידום התחבורה בישוב, החליטה ראש המועצה הגב' הגר פרי יגור, על הקמת ועדה תחבורה בראשותה אשר תפעל לקידום סוגיות התחבורה בישוב ועל גיבושה של 'תכנית אב לתחבורה של פרדס חנה-כרכור'.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה' ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

במסגרת זו, אישרה לאחרונה, ועדת מכרזים המקומית בחירת קבלן מבצע ל'פרויקט הרחבת חניון תחנת הרכבת פרדס חנה-כרכור' המשמשת את התושבים.

על פי התכנית החניון, יורחב בכ-150 מקומות חניה נוספים עבור ציבור הנוסעים.

הפרויקט, יבוצע בהשקעה של כ-2 מיליון ₪ במימון 'רכבת ישראל' והוא צפוי לצאת לדרך כבר בשבועות הקרובים.

בתום ביצועו, יכלול החניון למעלה מ-350 מקומות חניה, עבור ציבור התושבים המגיעים לתחנה ברכבם הפרטי.

תחנת הרכבת קיסריה – פרדס חנה היא תחנה של רכבת ישראל על קו חיפה – תל אביב, הנמצאת על הגבול בין פארק תעשייה קיסריה לבין המועצה המקומית פרדס חנה-כרכור. התחנה ממוקמת בקילומטר ה-44.450 של הקו הראשי.

לאחרונה, החליטה ראש המועצה המקומית הגב' פרי יגור, על הקמת ועדת תחבורה בראשותה אשר תפעל לקידום התחבורה בישוב.

הקמת הועדה, אושרה במליאת מועצת פרדס חנה-כרכור, האחרונה. פעילות ועדת התחבורה, תלווה בקידומה של 'תכנית אב לתחבורה של פרדס חנה-כרכור' כאשר התכנית והועדה, יתמקדו בשלב ראשון  בתחבורה ציבורית (תפיסת שירות, פריסת קוים, תדירויות וכו') וקידום תכנון וביצוע שבילי הליכה ואפיקים לקידום הנגישות וההנגשה ברחבי הישוב.

 יושב ראש ועדת מכרזים, עורך דין אביעד סיני; הוחמרה צפיפות החניון הסמוך לתחנת הרכבת

יושב ראש ועדת מכרזים, חבר המועצה מקומית פרדס חנה-כרכור, עורך דין אביעד סיני, מסר בהתייחס להרחבת חניון הרכבת; "אישור בחירת הקבלן המבצע במסגרת ועדת מכרזים, ניתן לאחר בחינה מעמיקה ומתן דגש למכלול השיקולים בהם; מחיר, מקצועיות ורמת דחיפות הפרויקט.

זהו פרויקט משמעותי הן מבחינת היקף תקציבי והן מבחינת משמעותו לציבור התושבים. בשנים האחרונות, הוחמרה צפיפות החניון הסמוך לתחנת הרכבת והורגשה מצוקה מצד ציבור הנוסעים.

 עורך דין אביעד סיני יושב ראש ועדת מכרזים, חבר המקומית פרדס חנה-כרכור ברקע תחנת הרכבת 
עורך דין אביעד סיני

כעת, עם היציאה לדרך לביצוע העבודות, יורחב החניון בכ-75% ממספר המקומות הנוכחי בו.

אני מבקש להודות לחברי ועדת המכרזים עורך דין אביעד סיני (יושב ראש), אורי פרץ, ממלא מקום וסגן ראש המועצה, מר יואב קעטבי, סגן ראש המועצה, מר אפרים מעודה וחבר המועצה מר יוני חכימי המחויבים איתי למטרות הוועדה ולאחריות הציבורית הכרוכה בתפקוד יעיל ושקול של הועדה.

כמו כן, ברצוני להודות לצוות המקצועי בוועדה, עובדי המועצה. לפתחה של הוועדה, נושאים רבים בתחומי עשייה רבים ואנו ערוכים לקדמם באופן שיביא לידי ביטוי את מדיניות הרשות המקומית ואת סדרי העדיפויות כפי שהוגדרו ובראשם – טובת התושב".

 ראש המועצה המקומית, פרי יגור; עד עכשיו, לא הייתה כתובת אחת שהתמקדה בטיפול בתחבורה

ראש המועצה המקומית, הגב' הגר פרי יגור, ציינה, כי; "אישור מכרז הקמת חניון הרכבת והוצאתו לפועל בשבועות הקרובים הוא צעד ראשון ומשמעותי בו אנו נוקטים, כדי לגבש מענה ההולם את גודל הישוב ואת צרכיו העכשוויים.

בשנים האחרונות, ניכרת מצוקה רבה בנושא התחבורה בישוב, בין השאר על רקע; עומסי תחבורה, תחבורה ציבורית לא מספקת, מחסור במקומות חניה סמוך לרכבת ותשתיות ישנות; כבישים הנדרשים לחידוש, צורך בסלילת מדרכות.

עד עכשיו, לא הייתה כתובת אחת במועצה המקומית שהתמקדה בטיפול בתחבורה בישוב. ההחלטה להקים 'וועדת תחבורה' נועדה לספק מענה מקיף ויסודי לנושא.

ראש המועצה המקומית פרדס חנה-כרכור, הגב' הגר פרי יגור, ציינה; "וועדת התחבורה של פרדס חנה – כרכור, תורכב מנבחרי ציבור ומאנשי מקצוע במטרה לקדם את התחבורה בישוב ולהעלות את הנושא לראש סדר העדיפויות.

כמו כן, הודתה לממלא מקומה ולסגן ראש המועצה, מר יואב קעטבי על סיועו לקידום הנושא מול גופי ומשרדי הממשלה".

אודות המחבר

כתב פרדס חנה-כרכור

כתב פרדס חנה-כרכור, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ו/או מוסדות ו/או על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב 'אתר פרדס חנה-כרכור';