פרדס חנה-כרכור | חדשות

קברו של הזמר מאיר אריאל, חולל, ככל הנראה על ידי כנופיה הגונבת מתכות מקברים

תרצה אריאל, אלמנתו של מאיר אריאל; "באיזה דרכים עוד אפשר להתעלל ולפגוע באנשים שסובלים כל כך? המתים מתים, אבל זו התעללות ממדרגה ראשונה בחיים"…
קברו של הזמר מאיר אריאל, חולל, ככל הנראה על ידי כנופיה הגונבת מתכות מקברים
קברו של הזמר מאיר אריאל, חולל, ככל הנראה על ידי כנופיה הגונבת מתכות, יחד עם קברים נוספים בבתי העלמין בקיבוץ משמרות ובפרדס חנה, כך חושפת הבוקר, ורד ברלל, מהעיתון המקומי "זמן חדרה" מרשת המקומונים של מעריב.

meir-ariel_t180_id=4701_01.jpg

מהידיעה עולה, כי בליל ל"ג בעומר, כאשר רוב האנשים עסקו בהבערת מדורות באזור, פרצו אלמונים לשני בתי הקברות של קיבוץ משמרות ולבית העלמין של פרדס חנה-כרכור. הגנבים הורידו מעל גבי מצבות רבות את האותיות והכתובות שהיו עליהן, זאת במקרים בהם הכתובות היו עשויות ממתכות. הגנבים שברו וגירדו מהמצבות כיתובים ועיטורים שנעשו מברונזה, מנחושת וממתכות אחרות.

באחד משני בתי הקברות של קיבוץ משמרות הגדילו הגנבים לעשות, וגנבו בנוסף לאותיות גם חלקי צינורות ממערכת השקיה וברזים.

מנהל בית העלמין של פרדס חנה, אברהם שחל, ונציג בית הקברות של החברים בקיבוץ משמרות ומנהל בית העלמין החיצוני, תומר ויינברג, הגישו תלונות במשטרה.

meir-ariel_180_id=4701_01.jpg

תרצה אריאל, אלמנתו של מאיר אריאל, הזדעזעה כשקיבלה את ההודעה על השחתת הקברים: "ככה להיכנס לבית קברות ולהשחית 36 קברים של מתים, כולם כשרים, יהודים? באיזה דרכים עוד אפשר להתעלל ולפגוע באנשים שסובלים כל כך? המתים מתים, אבל זו התעללות ממדרגה ראשונה בחיים.

"אבל מי יכול להתעלל ככה בחיים? המתים לא סובלים, אבל לאנשים שחיים, השמות האלה הם שמחזיקים אותנו בחיים. המילים קטנות להכיל את הדמעות ואת הסיבות לדמעות. זה איום ונורא שאני אפילו לא יודעת איך להתחיל לבכות על זה. "טוב שלא לקחו גם את האבן והשיש. אני, רק מהעציצים ששמתי מסביב לקבר של מאיר יכולתי לשלם משכנתה, כי ההתעסקות עם זה מחזקת אותי, ואז בא מישהו ולוקח לו את השם…"

הסיפור המלא מתפרסם, כאמור, הבוקר במקומון זמן חדרה המופץ באזור ומצורף לעיתון מעריב.

אודות המחבר

כתב פרדס חנה-כרכור

כתב פרדס חנה-כרכור, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ו/או מוסדות ו/או על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב 'אתר פרדס חנה-כרכור';

הוסף תגובה

הקלק כאן לתגובות על הפוסט