פרדס חנה-כרכור | חדשות

מירב גבאי, שנהרגה בתאונת דרכים בעקבות מרדף משטרתי אחר מכונית עבריינים תובא היום למנוחות בפרדס חנה

ארבעת החשודים, פנים מוכרות היטב למשטרה. דובר המחוז הצפוני; היו בדרכם לבצע "פיגוע פלילי רב נפגעים"…
מירב גבאי, שנהרגה בתאונת דרכים בעקבות מרדף משטרתי אחר מכונית עבריינים תובא היום למנוחות בפרדס חנה
היום בשעה 15:30 תובא למנוחות בפרדס חנה, מירב גבאי, בת 26, הנהגת, שנהרגה בעקבות תאונת דרכים שאירעה אמש (ד’) בעקבות מרדף משטרתי אחר מכונית ובה ארבעה עבריינים, שנמלטה ממכונית משטרתית בדרך פיק"א בפרדס חנה. בתאונה הטראגית נפצעה חברתה בת ה-24 נפצעה קשה.

merav gabai_100k-n_17-2-05_01.jpg

במהלך פעילות של היחידה המרכזית של המחוז הצפוני של המשטרה, התפתח אמש (רביעי) מרדף אחר מכונית החשודים מאזור חדרה שהיו על פי מידע מודיעיני בדרכם לביצוע חיסול חשבונות.

בעת שהגיע המרדף לרח’ דרך פיק"א בפרדס חנה, איבד לפתע נהג המכונית את השליטה על כלי הרכב, ופגע חזיתית במכונית שבה נסעו שתי הנשים הנהגת, מירב גבאי בת 26, נהרגה במקום ונוסעת שהייתה עימה במכונית נפצעה קשה ופונתה לבית החולים הילל יפה בחדרה.

מירב הייתה בדרכה מעבודתה במשרד עורכי דין בחדרה לביתה בפרדס חנה, בעת שנהרגה.

בסופו של מרדף ובעקבות התאונה הצליחו אנשי הימ"ר לעצור את ארבעת החשודים, שנפגעו אף הם באורח קל בעת התאונה. השוטרים שהיו ברכב המשטרתי לא נפגעו.

התברר, כי ארבעתם, הם פנים מוכרות היטב למשטרה ומעריכים, כי היו בדרכם לבצע "פשע חמור" כהגדתרם. במשטרה, מסרבים מלומר מהו אותו פשע, אך מעריכים, כי הארבעה היו בדרכם להתנקש בעבריין מאוד בכיר באזור חדרה. כזכור, בחודשים האחרונים אירעו מספר מקרים של "חיסולים" בין עבריינים ב"גזרת חדרה".

במשטרה, הדגישו, כי; "שום דבר אינו מצדיק קיפוח חיי אדם", וכן בעקבות האירוע ייחקר האם היה כאן שיקול דעת נכון לפני המרדף שהסתיים באופן טרגי בו נפגעו אזרחים שלווים.

"אני לא מבין איך המשטרה מבצעת מרדף אחרי עבריינים בשטח עירוני שאפשר לנסוע בו 50 קמ"ש והמרדף מתנהל במהירות עצומה. הם אולי הצילו עבריין מרצח אבל רצחו את אשתי". כך אמר היום (ה’) בזעם שחר גבאי, בעלה של מירב, לכתב ynet, לדבריו של גבאי, "עכשיו אותו עבריין יושב בבית, שותה קפה, נהנה מהחיים ואנחנו פה מתאבלים וצריכים לשים את מירב בתוך הבור. הם לא היו צריכים לבצע את המרדף הזה. אני לא מאחל לאף אחד מהשונאים שלי את מה שאנחנו עוברים".

הבעל שחר הוסיף בדבריו; "מירב, היתה אשת חיל. אשה מושלמת, יפה, נאמנה, אשת בית, חברה טובה. היא לא עשתה רע לאף אחד ושילמה בחייה. איבדתי דבר שהוא הכי יקר לי בחיים, לא יודע איך החיים ימשיכו עכשיו. חבל שלא לקחו אותי איתה, אני לא רוצה לחיות".

הבוקר ביקשה המשטרה מבית משפט השלום בחדרה, אישור לבצע נתיחה לגופתה של מירב גבאי, המשפחה הביעה את התנגדותה העזה מתנגדת לבקשה ודרש לקיים את הלוויה כפי שנקבע בשעה 15:30.

דובר המחוז הצפוני, פקד ערן פיינמסר, מסר לתקשורת, כי "מבדיקה ראשונית של האירוע עולה, פעילות המשטרה היתה כדי למנוע פיגוע פלילי, רב נפגעים ונסיבותיו הצדיקו את הפעולות שבוצעו. גם האירוע הזה, כמו כל אירוע משטרתיים אחרים, יתוחקר וייבדק ארוע זה ואנו מביעים את השתתפותנו בצער המשפחה שבתם נפגעה על ידי רכב שהשתולל בדרכים".

בית משפט השלום בנצרת האריך אחה"צ ב-10 ימים, את מעצרם של ארבעה חשודים שבעת מרדף משטרתי התנגשו ברכב שבא ממול וגרמו למותה של מירב גבאי.

המשטרה, טענה, כי הארבעה חשודים שהיו בדרכם לרצוח עבריין ידוע בעיר חדרה.

אודות המחבר

כתב פרדס חנה-כרכור

כתב פרדס חנה-כרכור, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ו/או מוסדות ו/או על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב 'אתר פרדס חנה-כרכור';

הוסף תגובה

הקלק כאן לתגובות על הפוסט