פרדס חנה-כרכור | חדשות

תנו לי יום אחד של אושר

יעקב זאודה, צעיר מפרדס חנה-כרכור, התאבד בתליה כשברקע התנגן השיר "תנו לי יום אחד של אושר"
תנו לי יום אחד של אושר
צעיר מפרדס חנה-כרכור, יעקב זאודה, בן ה-18, שם אמש (חמישי), קץ לחייו בתליה בביתו.

יעקב זאודה; תנו לי יום אחד של אושר

מחקירה ראשונה עולה, כי הצעיר זאודה הסתגר בחדרו משעות הבוקר ואמו שהחלה לדאוג לו הזמינה את המשטרה, לאחר שכל נסיונתיה לקבל ממנו תשובה, לקריאותיה עלו בתוהו.

יהודה עמר, מתנדב "בהצלה" שבישוב פרדס חנה-כרכור ושוטר שהצטרף אליו היו הראשונים שהגיע לבית בשכונת דרך למרחב. לאחר זמן קצר, פרץ השוטר את הדלת.

עמר, מתנדב בארגון הצלה סיפר לענת פרחי פטוסי כתבת המקומון "גפן" של פרדס חנה והסביבה; "קיבלתי את הכתובת בה התרחש האירוע, הגעתי ביחד עם שוטר שפרץ את הדלת. את אמו שלחנו לדודה שגרה בדירה סמוכה. מצאנו את הצעיר תלוי בחדרו עם כבל של הכבלים כשברקע התנגן השיר; "תנו לי יום אחד של אושר…"

"חתכתי את הכבל ולהערכתי הוא מצא את מותו מספר שעות קודם לכן. חפשתי מכתב התאבדות שיסביר את מעשהו אך לא מצאתי".

רופא של מד"א שהגיע כעבור זמן קצר, קבע את מותו של הצעיר יעקב זאודה ז"ל.

מהדווח של המשטרה עולה, כי הגופה נבדקה בשעה 22:30, כאשר לא נמצאו עליה סימני אלימות ואין חשד לפלילים.

יעקב ז"ל, למד בביה"ס היסודי בשילה ואח"כ בסדנאות של ביה"ס חקלאי. החברים הרבים של יעקב ששמעו את הבשורה החלו לפקוד את הבית סירבו להאמין ואמרו: "יעקב לא נתן לנו אפילו רמז קטן שהוא מתכוון לסיים כך את חייו, הוא היה חבר טוב, חביב וחייכן…

"זה נכון, שהוא לא מצא את עצמו בתקופה האחרונה, מה שהוביל אותו לתסכול, אבל לעשות כזה מעשה זה פשוט בלתי נתפס…".

גם דודתו רויטל שהגיעה מהעיר הסמוכה חדרה, סיפרה, כי; "מיעקב, לא החסירו דבר ואמרה: "הוא היה בן יחיד להוריו, אמנם הם התגרשו רק לפני שנתיים, כאשר אביו עבר להתגורר בנתניה. דווקא עכשיו, התחילו הדברים להסתדר יותר טוב… אין ספק, כי אנחנו המומים וכואבים וקשה לנו לקלוט את גודל האסון".

אודות המחבר

כתב פרדס חנה-כרכור

כתב פרדס חנה-כרכור, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ו/או מוסדות ו/או על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב 'אתר פרדס חנה-כרכור';

הוסף תגובה

הקלק כאן לתגובות על הפוסט