פרדס חנה-כרכור | חדשות

בנק טפחות דורש תשלום חוב מבני הזוג נחשונוב מפרדס חנה – שנרצחו לפני כשנתיים

כך חושף היום רדיו אמצע הדרך FM 90; "זו מדינת חלם. המשפחה עברה אסון. הסבתא מגדלת מאז בחום את הנכדה, אבל בבנק רוצים לקחת להם את הדירה. התושבים כאן לא יתנו להם לעשות דבר כזה…"
בנק טפחות דורש תשלום חוב מבני הזוג נחשונוב מפרדס חנה – שנרצחו לפני כשנתיים
בני הזוג דניאל ואלה נחשונוב ז"ל, שנרצחו ע"י עבריינים. צילום; ארכיונעים

בעוד שמיליוני שקלים הוענקו כאשראי מופקר ולקקני לאחים בורוביץ’ בעלי רשת קלאב מרקט, ללא כל ערבות אישית ומן הסתם מתברר, כי רובם של המיליונים יימחקו וייחשבו כחוב אבוד ללא כל תביעות משפטיות לבעלי החברה המיליונרים, הרי שמתברר, כי נגד ספיר פעוטה בת שנתיים ונגד הסבתא שלה עומד איום לסילוק מן הבית זאת בגין חוב של כ-60 אלף שקל אותו נדרשים לסלק בני הזוג דניאל ואלה נחשונוב ז"ל, הוריה של הפעוטה היתומה תושבי פרדס חנה, שאינם בחיים משום נרצחו על לא עוול בכפם ע"י עבריינים.

רדיו אמצע הדרך FM 90, שהביא את הסיפור היום ביומן החדשות של בהגשת בועז אורגד, יודע לספר, כי לפני כשנתיים, בחודש נובמבר 2003, הושלך רימון יד לעבר מגרש המכוניות מילניום בחדרה על רקע של חיסול חשבונות.

מגרש המכוניות "מילניום" בחדרה, אליו הושלך הרימון הקטלני. צילום; ארכיונעים

בני הזוג נחשונוב שהיו במקום רק כיוון שביקשו לקנות מכונית – נהרגו כתוצאה מהפיצוץ. הם הותירו אחריהם תינוקת יתומה, ספיר, שתחגוג יום הולדתה בימים הקרובים ושאותה גידלה מאז הסבתא, בבית בני הזוג.

כמעט שנתיים חלפו מאז הרצח שזעזע את המדינה והיום, דורש בנק טפחות תשלום חוב מבני הזוג שנרצחו ושולח להם בדואר את דרישות התשלום.

לאור המצוקה אליה נקלעו בני משפחת נחשונוב הפעוטה ספיר וסבתה מסייע ציון רצון, לשעבר סגן ראש המועצה המקומית בפרדס חנה, וכיום יו"ר עמותת "לב טוב".

רצון, אמר: "זו מדינת חלם. המשפחה עברה אסון. הסבתא מגדלת מאז בחום את הנכדה, אבל בבנק רוצים לקחת להם את הדירה. התושבים כאן לא יתנו להם לעשות דבר כזה."

דובר בנק טפחות אמר בתגובה, כי "הבנק בודק את הנושא".

אודות המחבר

כתב פרדס חנה-כרכור

כתב פרדס חנה-כרכור, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ו/או מוסדות ו/או על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב 'אתר פרדס חנה-כרכור';

הוסף תגובה

הקלק כאן לתגובות על הפוסט