פרדס חנה-כרכור | חדשות

פרדס חנה-כרכור: יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין, ביקר כפר הילדים "נווה מיכאל"

ח"כ יולי אדלשטיין; "כל אחד יכול להתקדם למקום שהוא שואף להגיע אליו ללא שוני חברתי, מוצא וכדומה. ראו את הדרך שאני עשיתי בתחום האישי והציבורי. אני מזמין את בני המצווה להתארח אצלנו בכנסת" ◄ באירוע חגגו מעל 30 ילדים שהגיעו למצוות. כמו כן, הופיעה תזמורת "סולמות".
פרדס חנה-כרכור: יו
פרדס חנה-כרכור: יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין, ביקר כפר הילדים "נווה מיכאל"

יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין, היה אורח הכבוד באירוע חגיגת בר המצווה לילדי כפר הילדים "נווה מיכאל" של "אמוּנה" (תנועת האישה הדתית-לאומית) ב-פרדס חנה-כרכור. לצדו נכחו יו"ר "אמונה" הגב’ ליאורה מינקה, מנהל הכפר מר דוד פרידמן וראש המועצה המקומית מר חיים געש.

"כל אחד יכול להתקדם למקום שהוא שואף להגיע אליו ללא שוני חברתי, מוצא וכדומה. ראו את הדרך שאני עשיתי בתחום האישי והציבורי. אני מזמין את בני המצווה להתארח אצלנו בכנסת". אמר ח"כ אדלשטין והסב קורת רוח לבני ובנות המצווה.

באירוע חגגו מעל 30 ילדים שהגיעו למצוות. כמו כן, הופיעה תזמורת "סולמות". חברי התזמורת, ילדי הכפר "נווה מיכאל", לומדים מזה 5 שנים בלווי והוראה של נגני ומנצחי התזמורת הפילהרמונית הישראלית. באירוע, הועלתה גם הצגה של הילדים במסגרת חוג אומנות הבמה.

יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין, בכפר הילדים נווה מיכאל בפרדס חנה-כרכור עם הצוות המנהל

בית הילדים ’נווה מיכאל’ בישוב פרדס חנה-כרכור, הוקם בשנת 1940 והוא משתרע על פני שטח של כ-30 דונם. הכפר, משמש כ’מרכז חינוכי-טיפולי’ לכ-250 ילדים בגילאי 4-18. מדובר בילדים אשר שהו במצב של סיכון ומצוקה והופנו על ידי לשכות הרווחה ברחבי הארץ.

נווה מיכאל, מורכב ממספר מסגרות בעלות אופי שונה האמורות לתת מענה לבעיות המגוונות הנוצרות אצל ילדים בסיכון גבוה; משפחתונים, משפחתון טיפולי, פנימיית יום ייחודית, מרכז חירום ומרכז חירום לנערות.

הצוות הטיפולי, כולל ראש צוות, 4 עובדים סוציאליים, פסיכולוג קליני, פסיכיאטרית, 6 תרפיסטים (ריפוי בעיסוק, ריפוי באמנות וריפוי בדרמה), קלינאית תקשורת ואנשי חינוך. שילוב זה, מעניק את המיטב היכולת הטיפולית, החינוכית והסוציאלית.

אודות המחבר

כתב פרדס חנה-כרכור

כתב פרדס חנה-כרכור, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ו/או מוסדות ו/או על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב 'אתר פרדס חנה-כרכור';

הוסף תגובה

הקלק כאן לתגובות על הפוסט