פרדס חנה-כרכור | חדשות

חיים געש ראש מועצת פרדס חנה כרכור התפטר מתפקידו

חיים געש ראש מועצת פרדס חנה כרכור, התפטר מסיבות בריאותיות בנימה אישית מר געש, מסר, כי; "ארבע פעמים רצופות בחרו בי התושבים כמגשים החלומות שלהם. חלק גדול מהחלומות התגשמו  ותמיד יהיו עוד חלומות להגשים ואני מודה לתושבים מעומק ליבי..." ◄בשנת 1998, נבחר לראשונה לראשות מועצת פרדס חנה-כרכור בה חזר להתגורר ב-1981.
חיים געש ראש מועצת פרדס חנה כרכור התפטר מסיבות בריאותיות | צילום אתר המועצה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
חיים געש ראש מועצת פרדס חנה כרכור התפטר מסיבות בריאותיות | צילום: אתר המועצה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

חיים געש ראש מועצת פרדס חנה כרכור (67), הודיע היום (ראשון, ט"ז בחשון התשע"ח) כי הוא מתפטר מתפקידו כראש המועצה, שנה לפני הבחירות לרשויות המקומיות וזאת מסיבות בריאותיות. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

דוברת מועצת פרדס חנה-כרכור הגב' הלית שי, מסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה' כי; ראש מועצת פרדס חנה כרכור, מר חיים געש, הגיש הבוקר, יום א', 5.11.17, לשר הפנים את התפטרותו מתפקידו כראש המועצה. במכתב צוין, כי ההתפטרות נובעת מסיבות בריאותיות.

מר חיים געש, מסר בנימה אישית; "ארבע פעמים רצופות בחרו בי התושבים כמגשים החלומות שלהם. חלק גדול מהחלומות התגשמו  ותמיד יהיו עוד חלומות להגשים ואני מודה לתושבים מעומק ליבי".

תגובות;

איציק לב חבר מועצת פרדס חנה כרכור, מטעם סיעת "יש עתיד"; "קיבלתי בצער, אך בהבנה את הודעתו של חיים געש ראש מועצת פרדס חנה כרכור על התפטרותו מסיבות בריאותיות. אני מודה לו על עשרות שנות תרומה למושבה ומאחל לו קודם כל רק בריאות.

"תודה לך חיים, על האפשרות להוציא לפועל שורה רבה של פרויקטים לטובת הציבור ועל השותפות והלמידה מניסיונך הרב". לב, חבר מועצת פרדס חנה כרכור, ביקש/הציע, כי; "ביום זה לאחד שורות ולא לעסוק בפוליטיקה".

 חיים (דוד) געש בשנת 1998, נבחר לראשונה לראשות מועצת פרדס חנה-כרכור

חיים (דוד) געש (נולד ב-1950) הוא מכהן כראש מועצת פרדס חנה-כרכור וקצין צהל בדימוס ששירת ב'חיל הים' בדרגת אלוף משנה. געש, נולד במושבה פרדס חנה, הוא בנם הבכור של ניצולי השואה מרים ויוסף פטמן, שעלו לארץ ישראל לאחרי המלחמה. בגיל 10, עבר עם משפחתו לקריית גת, בגיל 14 עבר ללמוד בכפר נוער מבואות ים והוא בוגר מחזור 1967.

געשהתגייס לקורס חובלים ושירת במשך 28 שנים בחיל הים. במהלך שירותו שימש קצין גילוי, ניווט, קשר באֳנִיָּת חיל הים קשת, פיקד על ספינות טילים ופיקד על בית הספר לחובלים של חיל הים. כמו כן, פיקד  געשעל פלגה בשייטת ספינות הטילים במהלך מבצע הטבעת הספינה "Moon Light" של ארגון פת"ח בנמל ענאבה באלג'יריה.

בשנים 1990 עד 1992 פיקד על בסיס אשדוד ולאחר מכן, כיהן כראש מחלקת מבצעים של חיל הים. בשנת 1996, השתחרר משירות הקבע. לאחר שחרורו כיהן חיים געש כמנכל חברה שייצרה ושיווקה אריחי קרמיקה ופסיפס.

בשנת 1998, נבחר לראשונה לראשות מועצת פרדס חנה-כרכור בה חזר להתגורר ב-1981. בתחילת הקדנציה הראשונה עמד בראש רשימה מטעם מפלגת העבודה אולם פרש ממנה והתפטר מתפקידו כראש מועצה ב-2001.

לאחר פרישתו מונה  געש לתפקיד מנכל המפקד הלאומי. בשנת 2003, התמודד שוב לראשות מועצת פרדס חנה-כרכור, הפעם בראש רשימה עצמאית ונבחר שוב. הוא ניצח גם בבחירות ב-2008 ובשנת 2013. בנוסף לתפקידו כראש מועצה מכהן מאז 2014 כיושב ראש 'קרן שלם' הפועלת לפיתוח שירותים לאנשים עם מוגבלות שכלית ברשויות המקומיות.

חיים געש, נשוי ואב לשלושה. בעל תואר ראשון במינהל החינוך ולימודי ארץ ישראל מטעם אוניברסיטת חיפה ובוגר המכללה לפיקוד ימי של צי ארצות הברית.

אודות המחבר

כתב פרדס חנה-כרכור

כתב פרדס חנה-כרכור, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ו/או מוסדות ו/או על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב 'אתר פרדס חנה-כרכור';

הוסף תגובה

הקלק כאן לתגובות על הפוסט