אוכל | Foods

מרתה סטיוארט, חוזרת אל ערוץ האוכל עם תכנית חדשה מיום ראשון הקרוב

כהנת הלייף סטייל מרתה סטיוארט Martha Stewart, חוזרת אל ’ערוץ האוכל’ עם תכנית חדשה; "מרתה אופה" תעלה לאוויר ביום ראשון, 4 בנובמבר בשעה 18:35, כחלק מעונת האפייה של ערוץ האוכל, במהלכה, יעלו לאוויר מגוון סדרות חדשות העוסקות בתחום.
מרתה סטיוארט, כוהנת הלייף סטייל חוזרת אל ערוץ האוכל עם תכנית חדשה | צילום: יחצ | עיבוד צילום: שולי סונגו
מרתה סטיוארט

במסגרת עונת האפייה המיוחדת, ישיק ערוץ האוכל מבית "ענני תקשורת" (אפיק 28 בערוץ הכבלים ,yes וערוץ 32 בערוץ הכבלים HOT) את העונה החדשה של התכנית "מרתה אופה", בהגשת מרתה סטיוארט (Martha Stewart), המוכרת כיזמית ואשת עסקים אמריקאית, ו"הכוהנת הגדולה" של הבישול, האירוח, סגנון חיים, וניהול משק הבית בארצות הברית.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

התכנית תעלה לאוויר ביום ראשון הקרוב, 4 בנובמבר, בשעה 18:35. לצד התכנית המדוברת, יעלו מדי יום בשעה 18:35 תכניות חדשות העוסקות בתחום האפייה. בין היתר ישדר ערוץ האוכל, את; "האופים המופלאים", "לאפות עם לוריין פסקל", "שיגעון האפייה" ואת סדרת המקור "אמנות הפטיסרי עם דודו אטמזגין".

כוהנת הבישול והאירוח מגשימה פנטזיה ישנה; יצירת קורס ויזואלי עם המתכונים הטובים ביותר ל’אפיה ביתית’. התכנית מתבססת על שנים של התנסויות, הוראה ומחקר על מנת להביא אליכם מבוא בהיר ומפורט לאמנות האפייה.

מרתה, תציג לנו את המתכונים האהובים עליה ותייחד כל פרק לנושא אחר, ביניהם; עוגות גבינה, מאפינס, ביסקוויטים ורקיקים, בצק שמרים, מרנג, עוגה בחושה, עוגה צהובה ועוד.

כל פרק ייפתח עם יסודות הבסיס של המתכון וידגים כיצד הוספת מרכיבים חדשים ושינוי טכניקה יכולים ליצור מספר מנות שונות.

בין המנות שתופענה בתכנית; עוגת שכבות במילוי חמיצת תפוזים ובציפוי גנאש שוקולד שאביה של מרתה אהב לקבל בימי ההולדת שלו; לחמניות גבינה תופחות שמוגשות עם תרד מוקרם, ביצים מטוגנות ובייקון; לחמניות דביקות, בציפוי תערובת סוכר דביקה ופקאנים; עוגת "מזון השטן": עוגת שוקולד כהה, במילוי ובציפוי קרם חמאה ושוקולד חלב.

כוהנת הלייף סטייל הגב’ מרתה סטיוארט (נולדה ב-3 באוגוסט 1941), החלה את דרכה כדוגמנית ולאחר מכן, ברוקרית מצליחה, ביססה את מעמדה כאחת מהנשים החזקות בשוק העסקים והמדיה האמריקאי.

מרתה סטיוארט החלה את דרכה כדוגמנית ולאחר מכן, ברוקרית מצליחה

בתחילת שנות השמונים, ניהלה עסק קייטרינג מצליח מביתה ופרסמה ספר בישול שהגיע לראש רשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס. בשנת 1990, עם מספר תכניות טלוויזיה מאחוריה, פרסמה סטיוארט את המגזין "מרתה סטיוארט ליבינג" שהניב גם סדרת טלוויזיה מצליחה. בשנת 2002, הואשמה סטיוארט בכך שהפרה את חוקי ניירות הערך.

היא הורשעה ב-2004 וריצתה עונש של חמישה חודשי מאסר. בשנת 2009, הוערך הונה ב-638 מיליון דולרים.

כחלק מ’עונת האפייה’ ב"ערוץ האוכל", לצד עליית התכנית של סטיוארט, יושקו מדי יום בשעה 18:35, מגוון תכניות העוסקות בתחום. בין היתר יעלו לאוויר; "האופים המופלאים" (ימי שני, החל מה-5 בנובמבר); תכנית אפייה בכיכובם של האחים טום, אופה, והנרי, שף המנהל חנות קצבים בסמוך למאפייה של אחיו.

"לאפות עם לוריין פסקל" (ימי שלישי, החל מה-6 בנובמבר); השפית הבריטית לוריין פסקל, לוקחת את הצופים למסע אל מחוזות האפייה.

בין המנות שתופענה בתכנית; לחם סודה, בראוניז בהכנה מהירה, מסקרפונה תותי שדה, פוקצ’יה, גרסה זוהרת של מקרוני עם גבינה, ולחם צרפתי שעובר מהפך עם נקניקיות צ’וריסו.

"שיגעון האפייה" (ימי רביעי, החל מה-7 בנובמבר); השף קונדיטור אריק לנלרד, המוכר לצופי הערוץ מהתכנית "משהו מתוק", שב עם תכנית אפיה חדשה הפונה אל האופה הביתי שבתוכנו.

אמנות הפטיסרי עם דודו אטמזגין, סדרה מקור חדשה, (ימי חמישי, החל מה-8 בנובמבר); השף קונדיטור דודו אוטמזגין לוקח את האפייה צעד אחד קדימה ומביא אל המסך ממיטב הרפרוטאר שלו, תוך שימת דגש על קינוחים מפוארים, עוגות מתוחכמות וקישוטים מיוחדים במינם.

● לאתר של מרתה סטיוארט.

אודות המחבר

כתב פרדס חנה-כרכור

כתב פרדס חנה-כרכור, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ו/או מוסדות ו/או על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב 'אתר פרדס חנה-כרכור';

הוסף תגובה

הקלק כאן לתגובות על הפוסט