אוכל | Foods

שף-קונדיטור דודו אוטמזגין, חושף את כל סודות האפייה בסדרה חדשה בערוץ האוכל

זו תוכנית שגם מי שלא אופה, ייהנה לצפות בה ולראות איך מקמח סוכר ו"קצת" שוקולד, קמות לתחייה יצירות פאר ומי שאופה, יוכל להשתדרג וללמוד כמה טריקים ממקצוען אמיתי."השף-קונדיטור דודו אוטמזגין; "זו תוכנית שמי שלא אופה, ייהנה לצפות בה...".
שף-קונדיטור דודו אוטמזגין, חושף את כל סודות האפייה בסדרה חדשה ב’ערוץ האוכל’
דודו אוטמזגין

ערוץ האוכל, מבית חברת "ענני תקשורת" (אפיק 28 כבלים ב-yes, וערוץ 32 כבלים ב-,HOT ישיק החודש (נובמבר) את "חודש האפייה" ובמרכזו יעלה ביום חמישי, 8.11, בשעה 18:35 תכנית חדשה בת 6 פרקים בהנחיית השף-קונדיטור דודו אוטמזגין, אשר לוקח את האפייה צעד אחד קדימה ומביא אל המסך ממיטב הרפרטואר שלו, קינוחים מפוארים, עוגות מתוחכמות וקישוטים מיוחדים במינם תוך שימת דגש על הצד האומנותי שבקונדיטוריה.

לא בטוח שתצליחו להכין את זה בבית אבל לפחות תראו איך מקצוען עושה את זה אחרי שנים של התמקצעות ברזי האפייה והקונדיטוריה, אינספור קורסים בחו"ל, זכייה בתחרויות אפיה וסניפי קונדיטוריות ברחבי הארץ, השף קונדיטור דודו אוטמזגין, מביא אל המסך את מיטב המתכונים שהגה במשך השנים.

בתכנית החדשה אוטמזגין, ייתן ביטוי לצד האומנותי שבעבודתו תוך מתן דגש על קינוחים מפוארים, עוגות ויטרינה רבות רושם וקישוטים מיוחדים במינם.

כל פרק, יוקדש לאירוע מסוים וחגיגי, החל ממסיבת השקה/קוקטייל וכלה בקינוחים לערב חג, ולא נוותר כמובן על עוגות יום הולדת בלתי נשכחות. כמו כן, יארח דודו, ידוענים שונים מתחום ה"לייפסטייל", ויגשים להם פנטזיות של עוגה מהחלומות.

האורחים, מצדם, ייתנו טיפים רלבנטיים לאירוע. בין האורחים; האדריכל פיבקו, יזם הנדל"ן אלון קסטיאל, שירלי גליק ואחרים.

◄ "חודש האפייה" בערוץ האוכל

השף קונדיטור דודו אוטמזגין, נדבק ב"חיידק האפייה" עוד בשירותו הצבאי, עבד ולמד את רזי המקצוע עד להגשמת החלום – קונדיטורית בוטיק פרטית משלו, שנפתחה ב-1998 בעיר קריית מוצקין, ומאז הלכה והתרחבה לשבעה סניפים נוספים. הוא החל את לימודיו בארץ והמשיך ללמוד במיטב בתי הספר והבוטיקים בעולם.

התכנית תושק במסגרת "חודש האפייה" ב"ערוץ האוכל", במרכזו, יעלו במהלך חודש נובמבר 5 תכניות חדשות העוסקות בנושא, ביניהן; "מרתה אופה" – בהנחיית מרתה סטיוארט, כהנת הלייף סטייל הגדולה של ארצות הברית, "האופים המופלאים" – מבט מהפנט אל תוך העסק המשפחתי של האחים הרברט, לאפות עם לוריין פסקל – השפית הבריטית לוריין פסקל, חוזרת ל"ערוץ האוכל" עם תכנית אפיה חדשה, ושיגעון האפייה – השף קונדיטור אריק לנלרד ("משהו מתוק") בתכנית חדשה.

בנוסף, יושקו פרקים חדשים ומיוחדים מיקי שמו אופה מהלב בהנחיית השף-קונדיטור הישראלי מיקי שמו, במהדורת חורף חם במיוחד.

שירי לימור-לדרמן, מנהלת ערוץ האוכל; השף קונדיטור דודו אוטמזגין, נמנה על נבחרת השפים של הערוץ מזה זמן רב וזו שמחה גדולה לעלות עם תוכנית אישית שלו. מי שמכיר את דודו, יודע שאצלו אין סתם עוגה, כל עוגה וכל קינוח זוכים לטאצ’ מיוחד ולכבוד הראוי בכל שלב ושלב, כאשר היצירה מגיעה לשיאה בעבודת הגימור, שם השף-קונדיטור דודו אוטמזגין, מפליא להכין ציפויים וקישוטים שמביאים את העוגה לדרגת האומנות שטרם נראתה, לפני ולכן, קראנו לתוכנית; "אומנות הפטיסרי".

זו תוכנית שמי שלא אופה, ייהנה לצפות בה ולראות איך מקמח סוכר ו"קצת" שוקולד, קמות לתחייה יצירות פאר ומי שאופה, יוכל להשתדרג וללמוד כמה טריקים ממקצוען אמיתי".

את התכנית ערכו; כרמית בראומן-פרחי, ושירה אילני, הפיקה; נועה מובר, וביים; רני מונצ’ז.

אודות המחבר

כתב פרדס חנה-כרכור

כתב פרדס חנה-כרכור, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ו/או מוסדות ו/או על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב 'אתר פרדס חנה-כרכור';

הוסף תגובה

הקלק כאן לתגובות על הפוסט